Social Login

Returnari produse

Completeaza formularul de mai jos pentru a obtine un numar RMA.

Piese-Origine.ro

GARANTIE si CALITATE

Toate produsele comandate catre noi beneziciaza de dreptul de retur in termen de 14 zile. Dreptul de retragere (retur) se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".

Inainte de expirarea perioadei de retragere (retur), consumatorul informeaza vanzatorul, cu privire la decizia sa de a returna produsul comandat, in scris la adresa de e-mail office@piese-origine.ro si prin completarea formularului de retur.

Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere (retur) se aplica doar clientilor persoane fizice, dar noi, asiguram returul si de la clienti persoane juridice sau orice alta forma juridica de infiintare.

Returul produselor se face prin firmele de curierat rapid cu care societatea noastra are un contract in derulare. Produsele expediate de dumneavoastra trebuie ambalate si protejate corespunzator pentru transport rutier.

Adresa de retur este identica cu cea de expediere- SC DAMIPARTS SRL, Judetul Suceava, Localitatea Suceava, Bulevard Prefect GAVRIL TUDORAS, Nr.20

Cheltuielite de transport pentru produsele returnate sunt achitate de catre dumneavoastra (expeditor). Rambursul contravalorii produselor returnate se face in termen de maxim 14 zile, intr-un cont bancar comunicat de dumneavoastra in formularul de retur sau pe adresa de email office@piese-origine.ro. In cazul in care, produsele comandate de dumneavaostra au avut o valoare mai mica de 150 de lei, se returneaza doar contravaloarea piesei si nu si contravaloarea transportului.

Conditii de acceptare a returului.

Piesele acceptate la retur trebuie sa fie ambalate in ambalajul ORIGINAL nedeteriorat sau murdar, sa aiba eticheta intacta, sa contina toate accesoriile (suruburi, role, manual de montaj, etc.), sa nu fie zgariate, deformate, distruse, sparte, sa nu prezinte urme de montaj sau utilizare si sa fie insotite de documentele initiale de expediere (factura fiscala si certificat de garantie).

In cazul reclamatiilor pentru piesele livrate prin curier si care prezinta urme de deteriorare, lovire, etc..., analiza solicitarii de retur se face doar pe baza formularelor si a procesului verbal de constatare semnat intre firma de curierat si destinatarul piesei.

Cazuri de neacceptare a returului :

nu se accepta la retur, produse care nu sunt expediate in ambalajul ORIGINAL (in care a fost livrat) sau cu ambalajut ORIGINAL deteriorat (rupt sau murdar), cu eticheta sau inscrisurile specifice deteriorate sau lipsa.

nu se accepta la retur,produse care au lipsa accesorii (suruburi, role, manual de montaj, etc.)

nu se accepta la retur, produse care prezinta urme de montaj sau utilizare.

nu se accepta la retur, piese comandate special pentru client si pentru care a fost solicitat si sa achitat un avans.

Produse care nu sunt acceptate la retur :

nu se accepta la retur, calculatoarele de injectie, calculatoarele de airbag sau ori ce alta piesa care necesita programare si se codeaza pe un singur vehicul.

nu se accepta la retur, uleiul de motor, uleiul de transmisie, sau servodirectie, lichidul de frana si antigelul.

Daca produsul expediat pentru retur de catre dumneavoastra se incadreaza in unul dintre cazurile speciale de mai sus, vanzatorul (SC DAMIPARTS SRL) are obligatia sa notifice in scris cumparatorul, in cel mai scurt timp, la adresa de email furnizata prin formularul de retur si sa justifice motivul respingerii. Dupa instiintare, piesa este expediata prin curier rapid catre dumneavoastra, urmand sa achitati contravaloarea transportului.


Informatii comanda
Informatii produs & Motiv pentru returnare